Friday, September 22, 2006

Kenangan Terindah - penat tapi gumbira

Seminggu ini aku tak ada sangat di pejabat. sibuk dgn persiapan teknikal pilihanraya kampus 2006. alhamdulillah semalam dah selesai semuanya. so, hari nie tunggu jer kalau-kalau ada bantahan dari calon. tapi selalunya tak der la... kalu ada, jawabnya kena buat pilihanraya lagi sekali da. then for sure kena time puasa.. mak aii.. bayangkan la kalu pilihanraya dibuat time puasa. emmm...

Kepenatan bertungkus lumus seminggu nie terbayar dengan keseronokan dan kegembiraan dengan geng-geng teknikal. yang pasti, aku le yang jadik 'bahan' diaorang nie mengenakan aku. ada je topik atau point nak kenakan aku. hampeh btol la diaorang nie.. tapi aku tak kisah la. wat per nak amik hati dgn diaorg yg kepala giler nie. hehehehe... cam aku gak la. layan je diaorg nie... itu yg best.

Banyak le peristiwa menarik yang mampu membuatkan aku rasa gumbira dan BEST! sakat-menyakat.... usik-mengusik... perli-memerli... hentam-menghentam... macam-macam ada. layan kepala giler diaorang nie buat aku pon sama jadik cam diaorang. yang penting diaorang rasa aku nie jenis 'easy-going'. no sensitip-sensitip person... wakakakka... so, inilah aku yang sebenarnya.

Kebanyakan diaorang nie semuanya dah kawin dan semuanya lelaki. aku sorang je teknikal pompuan. memang kena buli arr dgn diaorg nie. ampeh jer.... tapi yang tak tahan bila kena diasak dgn soklan, "Ko bila lagi?" Ayakkkk... apesal la asyik dapat soklan sensitip gitu. asal bersua je muka dgn diaorg, soklan tu la yg ditanya. pastu siap maching-maching aku dgn yg single-single yg ada kat situ. apo daaa... mmg ampeh btol la.. tebal muka aku dibuatnya!!!

Apa-apa pon, tiap-tiap tahun memang camnie le keadaannya. berkumpul ramai-ramai dan sama-sama kerja utk pastikan pilihanraya berjalan lancar tanpa gangguan. we did it, right guyss!!!! Bagi aku, inilah 'hadiah harijadi' aku bagi tahun. kalu dapat yang lagi bermakna lagi bagusss.... muehehehehehe...

Buat masa sekarang, aku sedang menantikan suatu 'keajaiban'. Moga 'keajaiban' itu bakal menjadi hadiah harijadi yang paling bermakna dalam hidup aku... amin!

No comments: