Monday, September 04, 2006

Hari Ini Dalam Sejarah

Akhirnya aku berpindah juga dari Maluri ke Serdang setelah 5 tahun aku duduk di Flat Maluri tu sejak dari praktikal tahun 2000 lagi. 27 Ogos 2006 yang lepas merupakan hari terakhir aku tinggal di sana dan mulai semalam aku dengan rasminya menjadi warga Serdang. sebelum tu aku balik kg seminggu... muahahaha...

Pagi nie dengan semangatnya aku datang keje sebab hanya tak sampai saploh minit je perjalanan berjalan kaki berlenggang ala-ala mak timah ke opis. perghh... jimat duit tambang bas ooo. kalu selalunya aku banyak menghabiskan duit gaji utk tambang pegi balik dari Maluri ke Serdang. tapi hari ini rasa best sungguh sebab aku tak perlu kuar duit sesen pon nak ke opis. hehehehehe....

Tapi di Maluri aku rasa lebih senang nak bergerak sbb keadaannya yg begitu strategik (dekat dgn KL, dlm 10 minit).senang aku nak bershopping sbb naik je lrt leh gi mana-mana. di Serdang aku rasa kaki aku nie 'tergari' sket. hehehehe.. nak kuar beli barang2 kena naik bas.kalu di Maluri, jalan kaki je gi Jaya Jusco Maluri tu. hmmm... nak buat camner.. dah tersurat begini. tak per arr... nanti aku sambar kete dulu baru panjang sket langkah aku... hik..hik..hik..

No comments: