Tuesday, September 19, 2006

Happy birthday to me!!!!

Hmmm... hari nie (19 Sept) genap umur aku 26 tahun. sudahpun melewati usia suku abad. dalam usia 26 tahun nie, byk lagi yang belum aku capai dan aku sendiri belum pasti arah tujuan aku. walaupun kini aku berjalan dalam laluan yang lurus, namun aku pasti ada ranjau serta onak duri yang bakal aku hadapi di hari muka kelak. bila memikirkannya... aku seperti takut untuk menghadapi segala kemungkinan.

Alhamdulillah... aku masih bernafas, jantung ini masih mengepam darah ke segenap pembuluh darah dalam badan aku. alhamdulillah...

Usia dah 26 tahun, aku masih memegang status single. kawan-kawan yang lain kebanyakannya sudah pun berkahwin, bertunang atau sekurang-kurangnya ada pasangan. namun aku still begini.. single.. berseorangan... satu... sa.. one.. heheheheheh...

Tak banyak ucapan yang aku terima hari nie. ucapan pertama yang aku dapat dari MAD yg kini sambung study di UPSI. thanks buddy! selama kita berkawan, inilah kali pertama kau ucapkan selamat ulangtahun kelahiran buatku. aku amat menghargainya. moga kau akan temui seseorang yang dapat membahagiakan hidup kau.

Orang kedua yang wish, MISA... my bestfriend! thanks mek.. ayat kau tu memang menyentuh perasaan aku. huhuhuhuh... moga-moga kata-kata kau itu dimakbulkan ALLAH.. amin!

Ada beberapa kengkawan dari alam maya juga mengucapkannya. terima kasih la semua... aku amat menghargainya. luv u all!

Bila umur dah begini.. banyak kali aku diasak dengan soalan "Bila lagi???" Aiseh... sensitip btol la bila disoal tentang itu. jawapan aku mudah... "blom sampai seru!" Mak kat kampung pon dok sibuk bertanya dah. warghhh... berserabut kepala otak aku bila pikir. tak der pakwe, camno nak kawen???? so sapa-sapa yang sudi? wakakakak... hilang akal apa aku nie...

Apa-apa pon.. selagi jodoh aku belum sampai.. beginilah hidup aku. segala-galanya aku serahkan pada ALLAH. harapan aku, moga dipertemukan dengan seseorang yang beriman kepada ALLAH dan dapat menyayangi aku hingga akhir hayat... amin!

2 comments:

milo said...

ahahahaks.. jgn riso sgt..
Allah swt itu Maha Mengetahui..

sizuka said...

insyaALLAH setiap hambaNYA ader ditentukan takdir utk hidup sejak dr azali...jodh akan datang tapi tak tau bila...so terus berdoa agar dikurniakan jodoh yg baik .bak kata milo tu ha ALllah MAHA MENGETAHUI...