Tuesday, January 09, 2007

bye-bye 2006... welcome 2007!!!

2006 dah ditinggalkan 8 hari lalu... hari ke-9 tahun 2007 hari nie... rutin hidup aku cam biasa. pagi gi keje, ptg balik lepak kat rumah sambil layan tv. kekadang terfikir gak yg aku nie tak der langsung social life... anti-social ke aku nie? wakakakkak...

Tahun 2006 banyak meninggalkan kenangan yang pahit buat aku. bertimpa-timpa lak tu yang terjadi. tp aku tahu, setiap kejadian itu ada hikmahnya. moga tahun 2007 ini akan menjadi tahun yang bertuah untuk aku. amin..!!

So, masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2007 untuk kengkawan semua. azam tahun baru? macam biasa seperti orang lain, untuk tingkatkan kehidupan, nak jadi orang yang lebih baik dan mencari kehidupan yang sebenar-benarnya kehidupan. hehehehhe... aku pon tak tau camner nak cari tu... tp insyaallah akan berjumpa jua jika kita berusaha! so, chaiyok tim..!!!

No comments: