Friday, January 26, 2007

borak lewat petang Jumaat

Salam lewat petang Jumaat. aku still di pejabat. dok tunggu satu pc yg tgh aku tgh upgrade OS. lembab plak pc tu. selalunya sejam dah settle. nie dah dekat 2 jam aku dok tunggu. hmmm.. bila mau siap nie?? aku nak balik umah laaa... duduk lama2 kat opis yg sejuk beku nie buat batuk & selesema aku makin kronik... uhuk..uhuk..uhuk..

Patutnya hari nie plan nak bergumbira dgn Misa & Ctlyana. tp Misa kena balik kampung la plak. kensel plan. esok la janji dgn Hajar nak gi Jaya Jusco Maluri. dah lama aku tak gi JJ tu. rindu la plak. itu le tempat shopping aku time dok Maluri dulu. hari2 lalu depan JJ Maluri tu pasal aku naik lrt atau turun bas situ. bleh kata hari2 aku singgah situ. hahahahah... bestnyer idop time tu.

Aku ajak Ctlyana skali. member tu nak survey barang2 nak buat hantaran kawen dia nanti. hmmm... sorang lagi member aku nak kawen. ada juga sorang dua yang sedang menanti hari 'diikat'... sapa tu ehhh??? kekekekke... tunggu saja pengumumannya..

No comments: