Friday, October 13, 2006

[ a p a - a p a a j e ]

Dah lama tak bercerita dalam blog nie. tak der apa-apa benda yg menarik untuk diceritakan cuma yg ada cerita 'hati yg terkecik'. hehehhe... tak jadik kudis pon di hati cuma terbuku jek... alah bisa tegal biasa. tak perlu difikirkan sangat. benda cenggini memang selalu terjadi pada aku. aku dah tak amik port sangat. nak jadi gitu... jadilah. apa daya aku nak menahan waima menghalang. aku hanyalah insan biasa.. huhuhhuhu.. cam lirik lagu lak!

Setakat hari ini, aku rasa alhamdulillah... hidup aku walaupun tak sebest or semeriah orang lain di bulan pose nie (i thought), aku still dgn rutin harianku. Keje... bertenet... berbual-bual dgn rakan opis... kalu ada kerajinan lebih aku cuba-cuba sambung novel yang berkapuk tak bersambung. susah btol nak dapatkan mood untuk menulis. idea ada, banyakkkkk sangat.. tp pengolahan ayat aku rasa cam tak best. itu yg buat spoil nak menulis. tapi aku cuba siapkan tahun ini jugak. MESTI!!!!

Balik dari keje, singgah beli-beli makanan untuk berpuasa & bersahur. posa tahun nie aku tak pernah lagi masak untuk juadah berbuka. tahap kerajinan tidak mencapai level yang sepatutnya membuatkan aku ada daya untuk memasak. hahahaha... alasan konkrit btol!! member rumah pon tak der yg bersuara untuk memasak. so, aku pon malas le nak bersuara. masing-masing selesa beli jer. takat abis lima nam hengget sehari kira ok le...

Aktiviti wajib aku tiap-tiap petang... tengok citer indon di channel 9. tajuknya 'KIAMAT SUDAH DEKAT'. citer nie hari-hari ada ooo... syoknyer! citer nie dah pernah dibuat filem cuma kali ini diaorang bikin sinetron (drama bersiri). huh... layankan aja... hehehehhe... kelakar bila teringatkan gelagat si Fandy yg nak mengorat anak pak aji, Sarah. ada plak penyokong kuat si saprol dan kipli. waduhhh... bagus bangat..! wakakakak...

ALHAMDULILLAH sekali lagi aku bersyukur kerana tahun raya aku lebih meriah dengan adanya 'si dia'. hehehehe... nanti kiter bawak awak balik kampung yer... jumpa dengan famili kiter yer... dah lama diaorang tunggu nak tengok awak...


No comments: