Monday, June 22, 2015

285 - Pagi² mata dah masuk abuk

Pagi-pagi lagi dah banjir airmata aku dibuatnya. Hari terakhir bersama adik tersayang di sini. Tetiba saja perasaan hiba tu datang bila dia telefon aku pagi tadi. Uwaaa..!! Giler sebak dibuatnya.

Tak tau nak cakap macam mana perasaan aku. Pada hal bukannya tak tahu. Dah lama dia beritahu tapi aku memang tidak suka dengan perkataan PERPISAHAN. Even, my staff pindah kerja pun aku boleh nangis teresak-esak. Betapa aku menghargainya sesebuah perhubungan.

PERPISAHAN perkataan yang paling aku tak suka. Bila kita berpisah, kita akan berjauhan dengan orang itu dan perhubungan kita pun akan menjadi semakin jauh. Tak seperti sebelum ini. Tiap kali menghadapi perpisahan, beginilah aku. Lemah dan longlai beberapa hari sebelum adapt dengan keadaan itu.

Wahh.. setiap kali berlaku perpisahan, aku begitu terkesan. Sebab yang pergi semuanya yang baik-baik dan boleh diharapkan.

Semoga kamu lebih berjaya di luar sana... akak doakan kamu juga mendapat umrah yang mabrur. Sampaikan salam akak buat Nabi Muhammad S.A.W. Dan tolong doakan akak dapat menjadi tetamu-Nya suatu hari nanti.

Ameen...

Gonna miss you and already miss you...

No comments: