Tuesday, May 29, 2007

Evening blues...

Tak tahulah kenapa, petang nie tiba2 jer aku rasa kosong. Mungkin sebab keadaan ofis yang lengang kerana student ramai yg cuti. cuma yang ada, yg amik cos semester pendek nie, ada la 2-3 kerat jer. tambahan plak ramai staf yg cuti sempena cuti sekolah nie. makin bertambah2 la sepinya opis nie. even bilik aku nie pon lengang. selalunya penuh dengan RA²...

Over expectation? hmmm... mungkin ya.. mungkin tak... atau lebih tepat hanya mainan perasaan atau pon perasan...hehehehe.. no komen. tp, as far as i know, gerak hati aku tak pernah salah. tak caya tanya misa. (about what uzin asked u samada aku tau tak pasal dia nak ngorat ko! kekekekek..) Penat la camni... letih semua datang.. kadang2 rasa fed-up pon ada. malas nak pikir. kalau ada... ada la.. kalu tak der.. aku terima. huhuhuhu...

Banyak benda yg nak aku luah dalam nie, tp mungkin ia lebih baik jika aku sorang saja yang tahu. mungkin apa yg diluahkan bisa mengguris hati orang lain atau mungkin hanya akan membuatkan aku semakin jauh dari semua. cuma apa yang boleh aku ucap, MAAF!!!

MAAF mak & abah! orang cuma untuk jadi anak yang baik. orang cuba dan terus cuba. jauh orang merantau cari rezeki. orang cuma harapkan restu dari mak dan abah. kalau ada salah dan silap orang yg orang tak sedar, bgtaulah orang... jangan simpan dan pendam. orang tak marah... orang akan marah kalau mak atau abah senyapkan saja.

MAAF kawan-kawan! kalau ada silap dan salah yg aku tak sedar telah membuatkan kawan-kawan semua tak suka atau marah atau apa saja. kebisuanku bukan tanda aku sombong. cuma.. inilah aku! suka atau tidak suka.. inilah aku! mungkin aku bukan jenis peramah or sosial... tp aku amat menghargai kawan-kawan aku. mungkin cara kita berbeza. penerimaan kita berbeza... layanan kita berbeza... segala-galanya berbeza! inilah aku.... terimalah aku seadanya..

Hmmm... apa yang aku merepek petang2 nie..? hehehehhe...

2 comments:

13may said...

salam...
lama tak jenguk ke sini...

apa kabar???

hehhe...

bANgsaL buROk said...

habaq baekkk...