Friday, May 04, 2007

Bila dah boring...

Semalam aku gi servis keta. aku masuk 9.30 pg, dlm 11.45 pg baru keta aku masuk servis. mak aiii... giler punya lama tunggu Q. nie semua gara-gara diaorg dahulukan keta yg dah buat appointment awal. ampeh 1000x...!!! so, bila dah menunggu lama tu, aku buat la pemerhatian pada org2 yg dok tunggu. byk gak arr perangai kuar bila terlalu lama dok menunggu keta masing2 siap diservis. antaranya...

1. Baca semua berita dlm papers dgn kusyuk lagi tawadduk.
2. Iklan jawatan kosong pon baca. (mamat sebelah aku le nie)
3. Surat khabar cino pon layannn...
4. Main game kat henpon
5. Berjalan ke hulu ke hilir tanpa arah tujuan

So, moral of the story... better korang letak je kete utk diservis then pegi ke mana2 dulu. bila dah siap, diaorg akan call la soh amik kete. dan semalam terbang RM155.50... uwaaaaaa... bulan nie kena ikat perut la akuh!!!huhuhuhuhu...

No comments: