Friday, April 27, 2007

Jangan ditanya...

Salam petang Jumaat yg beku... dah le beku.. perut lak keroncong giler! tp kena tahan gak pasal malam nie ada date! hehehehe... date dgn misa & uzin. ajak diaorg makan2 kat al-firdausi. dah lama tak pekena tomyam kat situ. last 2 week ada misa ajak lepak makan situ. skali aku terkunci dalam rumah. pasal member aku pinjam kunci rumah. pastu dia pi kunci. kalu le apa2 terjadi dlm rumah tu. sure aku tak dpt diselamatkan. hhuuhuhuh.. apo daaa...

Kat ofis sekarang still 'demam sukan'. muka pon dah kelam & kelabu. semua org yg musti pelik tengok muka aku yg tetiba dah berubah tone warna. hahahhaha... mana taknya. main tgh2 panas. cam rabu lepas. ada game volleyball kol 2 ptg!!! giler hapa...!!!! tgh panas lit-lit (org utara tau makna lit-lit tu..hehehehe) mana tak naik itam muka aku! so, jgn dok tanya2 lagih! wakakakka...

Esok, aku buat gerakan balik kampung. dah lama tak balik nie. ada la dlm sebulan kot. agak sibuk dgn keje & sukan di sini. cuti sampai hari rabu. bestnyerr... dpt lepak2 kat kampung. sapa nak ikut aku balik, cepat tunjuk ke titik graviti... muahahahhaha...

Dah biol aku nie... hmmmmm... kekekekekke...

1 comment:

milo said...

titik graviti kat mane..tak jumpa le.. camana nak tunjuk.. ahahaha