Monday, June 23, 2008

142 - Seri Kembangan - KLIA - Putrajaya

Ahad lepas, aku temankan Hajar gi hantar mak dia nak gi umrah. Gerak dari rumah pkl 7.30 pg. Sempat singgah Anjung utk sarapan. Dalam pkl 8 lebih juga kitaorg gerak ke KLIA. Then sebelum pkl 9 pg kitaorg dah sampai kat KLIA. ramai la geng yang sama gi umrah dgn Makcik Laila (mak Hajar) dok menunggu. Senang je nak kenal geng diaorg nie sbb bawak beg kaler kuning & purple yg giler striking!! hahaha... lupa plak aku nak snap gambar beg tu. siries... dari jauh dah nampak. Hahaha...

Aku lak, sementara Hajar dok sembang2 dgn famili dia, aku pusing2 store yg ada di KLIA tu. Bleh kata semua aku jengah. Nak lepak2 dgn diaorg, segan la plak. Ye la... bukan famili aku pon. Muahahahha... Lepas salam2 semua, dlm pkl 10.30 diaorg dah kena masuk balik berlepas. Semua nampaknya ok. Sempat lagi makcik Laila pesan kt aku soh tengok-tengokkan anak dia. Kekekek.. insyaallah...

Lepas tu aku dan Hajar terus buat gerakan ke Hospital Putrjaya, si Naim (tunang Hajar) kena warded. Snap pada pinggang sampai tak leh jalan. Huhuhu..sian sungguh tengok dia. nak bergerak pon kena berhat-hati, takut kalau tiba2 kena 'serang', sure menjerit kesakitan. Langsung tak bleh berjalan sekarang nie.... sadis tul!

Lepak sana sampai tengahari. Pastu singgah Alamanda jap. Hajar nak beli barang2 basah utk masakkan sup ayam buat Naim. Aku lak sempat singgah Secret Recipe beli Chocolate Indulgence Cake & Carrot Cake. Perghhh... heavennyer dapat makan kek tu.... heheheheh... sebelum balik kitaorg singgah makan kat Pizza Hut! Yeay....

Balik je rumah aku tolong masakkan sup ayam utk Hajar bawak kt Naim. Main 'campak-campak' je bahan-bahan. Hahahah... sempoi tapi yg penting sedap giler! muahahahha... Dalam pkl 6 lebih Hajar buat gerakan ke hospital semula. Dia tido sana temankan Naim. Hmmm.... moga Naim cepat sembuh, amin!

No comments: