Wednesday, June 11, 2008

139 - Syukur semuanya selesai...

Alhamdulillah.... lega sangat!!! Hal-hal kenduri abang aku dah selamat selesai. Kenduri sebelah famili aku pon baru je lepas 7 Jun lepas. Alhamdulillah.. semuanya berjalan lancar. Majlis tak der cacat celanya. Syukur sangat.. cuma aku je pagi tu demam sket. Nie gara-gara terlalu penat agaknya. Huhuhu...

Bangun pagi tu, aku dah rasa rumah berpusing. Aku dah riso sbb aku kena masak lauk pengantin. Kalu 'chef de mission' demam, camner plak.. hhahahah.. Aku terus telan panadol 2 biji & tidur sekejap. Sejam lepas tu, aku dah rasa OK sket. Nasib baik... huhuuhuh...

Semuanya kami sepupu sepapat uruskan sendiri majlis nie. 'Org2 luar' tak ramai sangat menolong. Tak tahu la naper... maybe sbb kitaorg tempah katering, so diaorg pikr tak der benda la nak ditolong sangat. Itu yg rasa macam nak pengsan je menguruskan kenduri kawen abang aku nie. Tapi, walaupun sepupu sepapat yg beberapa kerat yg ada tu... we all tetap berjaya menguruskan kenduri nie dengan jayanya. Yes!!!

Hmmmm... Dah ada kak ipaq la aku. Pelik je nak panggil 'kakak' sebab dia muda setahun dari aku. hehehehe... apa-apa pon, welcome to our family, sis!!

Lepas nie tunggu bulan November la plak... satu lagi kenduri akan datang. Huhuhuhu... gerunnyer....

No comments: