Wednesday, April 18, 2007

kempunan....

Warghhhhhhhhhh...!!!!!!!!!!!!!! !@#$%^&*() punya umpire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehehehhe... itu luahan tak puas hati aku pada umpire netball yg terang2 bias dgn team kitaorg. memang dia tu dah lama jaki dgn team kitaorg sbb bagus!!!! player semua fit2.. ada advantage dari segi ketinggian.

Well... tadi berlangsung final netball game dgn Bendahari. we all kalah di masa tambahan. aku sebagai GK banyak kena penalti sbb jarak aku defend kononnya tak cukup 3 kaki. padahal aku dah berdiri jauh! tp disebabkan 'kepanjangan' badan aku nie dibandingkan dgn GS yg cinonet... aku yg byk kena penalti. badigol btol punya umpire!!!!!!!!!! warghhhhhhhhhhh......!!!!!!!!!!!!!!

So kempunan la nak memegang title juara tahun nie disebabkan ketidakadilan yg berlaku sewaktu permainan. aku nak buat cadangan la pada pengurusan supaya semua pengadil bagi permainan, better amik pengadil dari luar. lebih telus. nie amik org dlm yg terang2 tak reti etika jadik seorang pengadil. BIAS!!!!!!!!! hampeh 1000X!!!!!!!! muahahahahha...

Tak per... tak per... i'll be watching you, umpire!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

wess.. umpire ada sijil tak tu.. ahahaha..

bANgsaL buROk said...

entah la... tak pueh hati sampai skrg.. ampeh!!!