Wednesday, April 11, 2007

Jom bersukan!!!

Salam petang Rabu yang dingin lagi beku. hmm... hari nie keadaan mental tak berapa ok (ngatuk tak hengat!!) pasal semalam aku stay up sampai pkl 2.30 pg di pejabat. membantu kerja2 akhir laporan soalselidik yg kitaorg scan cuti hujung minggu yang lepas. dlm 8.30 mlm kitaorg berkumpul kembali di bilik sidang. yang dtg mlm semalam, aku, miza, aren, abg akhir & anak, en. wan, raub, Dr. Tajul & Dr. Sidek. kerja bermula dlm pukul 9 mlm. masing2 bertungkus-lumus menyiapkan keje. aku & aren sibuk burn laporan dlm CD & buat sticker CD. buat sempoi2 jer. print guna printer b/w jer. tak der masa nak print printer kaler. yg lain sibuk print out laporan, xerox laporan, isi dlm fail. semua buat keje pantas. ye la... sapa yg sanggup nak stay up sampai pagi. giler btol la... settle semua keje dlm 2.30 pg. then semua buat gerakan balik rumah. sampai je rumah, sekali pintu diselak dari dalam. aiseh... gelabah jap aku. tipon Hajar tak berjawab. apa lagi.. aku ketuk2 pintu. sib baik la member tu terdengar. kalu tak, ada yg kena tido dlm kete mlm semalam! ahaks...

Hari nie ingatkan aku nak dtg tengahari sket. ye la... dah smlm balik lewat. tp dah biasa terjaga awal. kol 6.35 pg aku dah bangun.
awal2 pagi dah ada latihan kawad. so far, formation semakin bagus. insyaallah, ada masa seminggu lagi utk latihan. dlm kol 12 tgh plak turun utk latihan badminton plak. buat latihan ringan jer. tak stroke kuat2. kang pancit lak nak main netball ptg nanti.

Then kol 2.30 ptg semua buat gerakan ke gelanggang depan kolej 14 utk game netball. kedatangan kami disambut oleh hujan lebat yg turun mencurah2. so, game mula lambat sket. hari nie kena lawan dengan Forestry. aku diberi position GK walaupun sepatutnya aku main GS. tp GK yg sepatutnya main still tak sampai2. aku tak kisah la.. dua2 position tu aku bleh. alhamdulillah... we all menang 19-3! caya la girls!!! abis main, lepak tgk geng lelaki main bola. lawan rekabentuk. menjerit2 sampai sakit tekak akuh! payah btol nak score. last2 seri tanpa jaringan. tak per la. smlm dah belasah PIK 9-2. thumbs up!! hehehehehe... so, esok ada 1 lagi game netball. kena menang nie kalu nak masuk suku akhir. harap2 esok dpt buat macam yg hari nie!!!

Hidup FPP!!!!!!!

No comments: