Friday, February 16, 2007

Srottt....srott....

Srottt... srott.... seksanya sistem pernafasan aku. walau sepanjang mana pon aku menyedut nafas.. hanya sedikit je yg dpt masuk dlm rongga paru-paru aku nie. gara2 idong tersumbat sebelah. hilang nikmat bernafas dgn selesa buat seketika. heheheheh...

Hari nie aku gi Poliklinik Penawar (klinik panel opis) kat Sri Serdang. aku gi dlm kol 9 pg td. patutnya smlm lg aku dah pegi. tp aku gi mlm la. skali sampai tgk punya la ramai org. so, aku malas nak tunggu, aku terus chow balik rmh sbb kepala dah sakit, mata dah pedih, idong dan sumbat giler...

Time aku sampai pg td tak le ramai.. cuma ada sorang je dgn aku time tu. duduk tak sampai 5 minit sudah dipanggil masuk jumpa doktor. dgn lemah aku masuk then pandangan mataku terpaku seketika. eh, Mas Aji (sinetron Mutiara Hati @ tv9) ke nie? wakakakkaka... muka Dr. Syed (nama doktor tu) mmg ada iras muka Mas Aji. alahai... sejuk je ati nengok muka Dr. Syed nie. rasa cam baik terus sakit aku... hhehehhe...

Hensemnyer Dr. Syed nie... kulit putih kuning.. tinggi orangnyer.. kalu cenggini, sakit selalu pon tak per.. bleh jumpa Dr. Syed selalu.. muahahahhaha...

4 comments:

hakim dirani said...

macam pernah kedengar ayat ini tapi di mana ya?

Salam ukhuwwah dan ziarah dari saya.

raden galoh said...

ari tu first time tgk Mutiara Hati...oooo...itulah abg aji ye...ye mmg ganteng orangnya. adik2 1 sure leka tgk cerita ni. tangkap leleh...takleh tanya apa soalan pun if tgh tgk cerita ni...

bANgsaL buROk said...

hakim dirani
salam ukhwah buat anda juga

raden
hehehe.. dah lama x layan citer nie.

Anonymous said...

puji DR.syed memanjang...kalo dr syed ade blog mesti dia bace kan..hihihi