Saturday, May 14, 2011

222 - Semua persoalan telah terjawab

Bagaimana harus aku mulakan bicara ini?

3 malam aku buat solat hajat & solat istikharah. Mohon petunjuk dari ALLAH dengan amat sangat. Alhamdulillah, semalam terjawab sudah segalanya. Memang perhubungan itu tidak patut aku pertahankan. Bukan dia yang patut aku harapkan.

Dengan kawan baik aku sendiri dia mencuba. Aku nie apa? Spare part dia? Bila kena reject dengan orang baru datang balik pada aku? Kau ingat apa nie apa? Please la... apa yang kau buat pada aku, adalah sesuatu yang tidak dapat aku terima & maafkan.

Teman tapi mesra? Itu yang dia cakap pada kawan aku tu? Huh.. selama nie kita nie hanya teman tapi mesra? Itu pun setelah aku push kau... paksa kau cakap yang sebenarnya. Sampai hati kau buat aku macam nie. Kenapa kau buat aku macam nie???

Beb, you are too much...!! too much...!!!

No comments: