Tuesday, December 30, 2008

180 - Selamat Pengantin Baru Kawan

Khamis sempena Krismas, kawan serumah aku Siti Hajar Wali telah selamat dinikahkan dengan pasangannya Mohamad Naim Hasmuni. Aku ditemani adek turut sama meraikan pasangan sejoli ini. Jadi, buat Hajar & Naim.. semoga ikatan yang terjalin berkekalan hingga hujung nyawa. Aku mendoakan kebahagiaan kalian berdua.

Kenduri pada Sabtu (27/12/08) juga aku turut ditemani oleh adekku yang setia. Walaupun agak lewat petang (3 lebih) baru datang, nampaknya pengantin tak menang tangan memenuhi permintaan kengkawan nak bergambar. Tetiba aku rasa sayu... entah la.. apa-apa pon, tahniah sekali kawan.




Naim menyerahkan mas kahwin RM80 buat Hajar




Selamat dah kawan aku sorang nie, alhamdulillah...


Hijau lagi.. hehehehe.. semoga berbahagia beb...

1 comment:

snm said...

Sedih pulak saya...tapi jangan risau..Siti Haja telah temui insan yang tepat sebab saya kenal Naim Hasmuni daripada kami matrikulasi Pusat Asasi Sains UM pada tahun 1995 sampai sekarang..Saya pun pegi majlis perkahwinan mereka sampai sesatlah nak cari sebab saya ni fobia area Shah Alam..banyak seksyen..tak reti-reti sampai sekarang...ISELAMAT PENGANTIN BARU NAIM..DARI SHAHRUL & FAMILY