Monday, December 22, 2008

177 - Happy bowling

Petang Jumaat yang lepas, ofis aku ada buat bowling tournament kat The Mines Bowl. Tournament bermula jam 3.30 petang dan selesai jam 6.00 petang. Alhamdulillah, setelah bertungkus lumus menguruskan tournament nie, akhirnya semua berjalan dengan lancar. Thumbs up to all my committee... we all the best! ahahahah.. ye la.. dah 3 tahun berturut2 menguruskan tournament camtu.. dah kira expert la kan.. kekekeke.. tapi kali nie kitaorg buat secara berpasangan dan ada 2 kategori; terbuka dan veteran. Penyertaan amat menggalakkan expecially dari geng veteran. Ye lah.. kali nie diaorang akan bersaing sesama mereka dalam lingkungan umur yang sama.. kekeke.. ada berani la mau masuk ini tournament..

Aku partner dengan adek aku... alhamdulillah, kami berdua dapat naib johan. Aku lak suka sangat bila aku dapat high score & high series untuk kategori wanita. hehehehe.. triple joy.. ahaks..!!

Bila dah menguruskan tournament dan jadik player sekali..memamg penat tak hengat punya. Bila abis tournament badan dah lemau. Balik semula ke ofis untuk hantar Kak Rozie & Lin. Lepas tu buat gerakan pulang ke rumah.

No comments: