Thursday, January 03, 2008

118 - 2007 yang berlalu

Salam tahun baru 2008... dah masuk hari ke 3... masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru pada semua blogger! Nak imbas sedikit pasal tahun 2007 yang lalu. Tahun 2007 memang tahun yang menghuru-harakan sedikit kehidupan aku. Mak masuk hospital... kena operation pula. Lepas tu kena ulang alik hospital untuk rawatan mak. Aku pun kena ulang alik balik every week ke hospital. Memang memenatkan. Tapi nak buat camne kan... dah nasib kami sekeluarga! Tahun ini juga bukanlah tahun yang best bagi aku. banyak sangat hal dan peristiwa yang menduga aku. tapi, aku redha dengan qada dan qadar. aku terima seadanya... Apa-apa pun aku harap tahun 2008 akan bermula dengan baik buat aku. Cukuplah tahun 2007 yang penuh dengan 'awan hitam dan mendung'. Aku juga berharap tahun ini akan dipenuhi dengan kegembiraan buat aku dan keluargaku. Aminnn....

No comments: