Friday, September 19, 2008

161 - Ulangtahun ke 28

Salam.. hari yang sungguh ceria. Mana taknya, jadik birthday girl ari nie. Alhamdulillah... dah 28 tahun aku lahir kat dunia. Masih lagi mampu menghirup udara di tanggal 19 Sept tahun ini. Waaa... makin tua aku setahun lagi. Hehehe...

Sepanjang hidup aku, di usia inilah sambutan ulangtahun yang paling bermakna bagi aku. Walaupun time bulan puasa, tapi amat menggembirakan dan membahagiakan. Walaupun juga tiada sambutan or party harijadi, tapi alhamdulillah... tanda ingatan dan ucapan dari kengkawan sudah cukup membuat aku rasa gembira sangat2. Terima kasih kengkawan semua atas ucapan yang tak putus-putus dari tengah malam tadi esp Misa yg sms time orang bangun sahur. hehehe.. terharunya... sob..sob..sob..

Malam semalam sempat la gi makan KFC dengan adek aku nie. Kuar pon dah pukul 10 lebih, so kitaorg pegi makan kat KFC Equin Park yang dibuka 24 hours. Hehehe... bukannya apa.. aku pernah cakap kat dia yang aku teringin nak makan KFC Spicy Crunch tu.. so, semalam dia bawak la aku ke sana. Then lepas je pukul 12 tgh malam... dia hulur hadiah kat aku. Waaa... terharunya..hehehe.. Thanks adek...! Akak suker sangat.... muaahhsss..!!

Lepak2 makan sampai pukul 12 lebih. Balik rumah nampak la plak ada plastik Lovely Lace tergantung kat tombol pintu bilik aku. Yeayyy... ada hadiah lagi!!! Kali nie dari hosmet aku lak, Hajar. Waahhh... bestnya dapat suprise cam nie... thanks Hajar & Naim (tunang Hajar) for that present. Cute sangat...!!! hehehehe..

Dan akhirnya... sepanjang malam aku tido dengan senyuman.... kekekeke...



Hadiah jam tangan dari adek

Tempat simpan brooch from Hajar & Naim

No comments: