Friday, March 07, 2008

128 - Apa dah jadi....

Salam semua.

Dah lama tak berblog. tak der apa benda yg menarik pon nak ditulis dlm blog nie. semuanya berjalan seperti rutin. tapi lately aku dok layan citer korea kt web. muahahaha... makan gaji buta lak aku nie. huh, tak berkat duit gaji aku. bukan tak der keje, ada... tp tak byk sgt. lgpon kemalasan melanda. hahahaha..

Hari nie ofis senyap dan senyi. dah ramai balik utk mengundi? aku? usah ditanya... aku pangkah diri sendiri je (paham2 je la..kekekeke..). So aku ucapkan selamat mengundi semua. buat la pilihan yg bijak!!

Isnin nie aku cuti. Layan grand prix liga boling ofis aku nie. main 10 game kot. huhuhu... larat ke nak membaling nie. bola aku hantar tampal balik mlm selasa lepas... esok mlm baru nak gi amik & drill semula. wahhh... moga dpt membaling dgn sempurna. tp jari ku yg kesakitan ini akan bertambah2 la sakit. 10 game tu... adeh!

Apa2 pon... belasah aje la...

nobody notice that i'm missing...

No comments: